مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
دکتر عطیه اشتری
رتبه علمی: استادیار
رشته تحصیلی: گفتاردرمانی
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
پست الکترونیک: at.ashtari@uswr.ac.ir
شماره مستقیم: 22180043- 71732825
شماره داخلی: 2675 - 2825
مسئول دفتر
ملیحه سرآبادانی
مدرک تحصیلی: دیپلم
شماره داخلی: 2825
مسئول مالی و قرارداد مدیریت اطلاع رسانی پزشکی
شرح وظایف مسئول مالی و قرارداد مدیریت اطلاع رسانی پزشکی:
✓ تهیه و تدوین لیست حق الزحمه داوری نشریات
✓ بررسی و انتخاب شركت های ذیصالح در انتشار مجلات دانشگاه
✓ نظارت مستمر بر انتشار نشریات دانشگاه
✓ بررسی نقاط ضعف و قوت نشریات با برگزاری جلسات كارشناسی
✓ ثبت نام ، پیگیری و شركت در نمایشگاه های كتاب
✓ تسهیل فرایند پرداخت و تسویه شركت های طرف قرارداد با مدیریت اطلاع رسانی
✓ بررسی، پیگیری و انتخاب و عقد قرارداد با شركت های پیمانكار مدیریت اطلاع رسانی
✓ ارایه گزارش سه ماهه پایش عملكرد وزارت متبوع
✓ پیگیری امور و سوالات مراجعین
✓ استاندارد سازی و حفظ آن در فرم ومحتوای نشریات دانشگاه
محمد حاجی باقر
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2837 - 2003
مسئول مجموعه سازی و سفارشات
شرح وظایف مسئول مجموعه سازی و سفارشات:
✓ بررسی و تهیه ابزارهای انتخاب منابع ( کاتالوگ ها ،سایت ناشران و ...) و ارسال برای اعضای هیئت علمی و مدیران گروهها
✓ بررسی و کنترل لیست سفارشات با موجودی کتابخانه برای پرهیز از خرید تکراری
✓ نظارت بر پیگیری و دریافت کامل مواد سفارش شده
✓ برقراری و حفظ ارتباط با فروشندگان ،ناشران و کارگزاران
✓ شرکت در نمایشگاههای کتاب برگزار شده در کشور و خرید بر اساس درخواست های رسیده
✓ انجام امور اداری و مالی مربوط به کتابهای خریداری شده
✓ سازماندهی و ورود اطلاعات کتابهای فارسی و لاتین در نرم افزار کتابخانه
✓ فهرستنویسی بنیادی منابع در صورت لزوم
✓ آماده سازی و سازماندهی سی دی های همراه کتاب
✓ تهیه و ارائه گزارشهای آماری و گزارشهای عملکری
✓ آموزش دانشجویان همکار به عنوان کار دانشجویی
✓ همکاری در تهیه فیلم ها و مجموعه های آموزشی
✓ پیگیری ، رفع مشکلات و آموزش کتابخانه دیجیتال حنان ( ادمین کتابخانه دیجیتال حنان )
✓ انجام آیتم های مربوطه در برنامه ی پایش عملیاتی
✓ ادمین سامانه Libval
فهیمه باقرنژاد جاوید
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2645
کارشناس بخش سازماندهی منابع
شرح وظایف کارشناس بخش سازماندهی منابع:
✓ تشخیص نیاز و ارزیابی منابع کتابی و دیداری - شنیداری (اهدایی و خریداری شده) برای ورود به بانک کتابخانه
✓ سازماندهی (فهرست نویسی و رده بندی) منابع کتابی و دیداری - شنیداری (فارسی، لاتین و عربی) و ورود اطلاعات منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه
✓ ورود اطلاعات نسخه های تکراری منابع کتابی و دیداری - شنیداری مورد نیاز کتابخانه
✓ چک کردن تکراری نبودن شماره های بازیابی منابع (کتابی و دیداری - شنیداری) و اصلاح شماره های تکراری
✓ تشخیص و جداسازی کتابهای مرجع
✓ پذیرش مسئولیت ادمین نرم افزار جدید کتابخانه (آذرسا) و پیگیری امور راه اندازی و به کارگیری آن در سطح کتابخانه و بررسی مشکالت کاربردی و انتقال اطلاعات از نرم افزار قدیم به جدید و آموزش موارد به همکاران و مراجعان
✓ نظارت بر کار ثبت و چسباندن تگ امنیتی منابع
✓ آماده سازی برچسب عطف و بارکد کتابها و نظارت بر آماده سازی منابع
✓ تهیه فهرست های درخواستی مثل ”تازه های کتابخانه“، و جستجوی تلفنی موردی منابع برای مراجعان و راهنمایی تلفنی و حضوری مراجعان
✓ تهیه پوسترهای فارسی رده بندی های (کنگره و پزشکی) و تهیه برچسب های راهنمای قفسه ها
فهیمه باقرنژاد جاوید
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2645
سمیرا ساریخانی
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2645
کارشناس سازماندهی پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی
شرح وظایف کارشناس سازماندهی پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی:
✓ دریافت پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (نسخه چاپی و CD) و انطباق آن با استاندارهای کتابخانه و تسویه حساب
✓ دریافت طرحهای پژوهشی انجام شده در دانشگاه
✓ ورود اطلاعات پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی در نرم افزار کتابخانه
✓ آماده سازی منابع دریافتی و آرشیو کردن آنها
پریسا رجبی
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2645
کارشناس سایت کتابخانه مرکزی
شرح وظایف کارشناس سایت کتابخانه مرکزی:
✓ مدیریت پورتال کتابخانه مرکزی
✓ معرفی پایگاههای اطلاعاتی به گروههای هدف در قالب خبر، ایمیل، بنر و ...
✓ پاسخگویی و راهنمایی حضوری و تلفنی مراجعین
✓ برطرف نمودن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای سایت با همراهی واحد فناوری اطلاعات
✓ ارائه خدمات آگاهی رسانی جاری به اعضاء هیئت علمی و دانشجویان و تنظیم مستندات و بارگزاری در سامانه
نسرین ربیعی
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2644
کارشناس میز امانت کتابخانه مرکزی
شرح وظایف کارشناس میز امانت کتابخانه مرکزی:
✓ پذیرش عضویت های جدید اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان جهت عضویت در کتابخانه
✓ امانت کتابها و لوح فشرده فارسی و لاتین
✓ تحویل گرفتن کتب امانتی و سایر منابع
✓ فایل نمودن کتب برگشتی در قفسه ها
✓ قفسه خوانی به صورت دوره ای
✓ بارگزاری منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه
✓ راهنمای مراجعین در جهت پیدا کردن منابع مورد نیاز
✓ کنترل ورود و خروج منابع
✓ پیگیری برگشت منابع امانتی و اعمال مقررات دیرکرد
✓ تسویه حساب اعضاء
✓ تهیه گزارش از تعداد مراجعین، تسویه حسابها و عضویت های جدید در صورت نیاز
✓ نظارت بر امور سالن مطالعه جدا نمودن کتابهای فرسوده جهت صحافی مجد د
✓ وجین منابع (با توجه به حجم بالای این کار توسط کلیه کارشناسان کتابخانه صورت میپذیرد و منابع قدیمی، مستعمل و بلااستفاده از مجموعه خارج می شوند)
مهلا عزیزی
رشته تحصیلی: کتابداری
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2644
مدیر کتابخانه دیجیتال
دکتر مرضیه گلچین
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی(مدیریت اطلاعات)
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
پست الکترونیک: diglib@uswr.ac.ir , golchin@uswr.ac.ir
شماره مستقیم: 021-71732818
شماره داخلی: 2818
کارشناس علم سنجی
دکتر مرضیه گلچین
رشته تحصیلی: علم اطلاعات و دانش شناسی(مدیریت اطلاعات)
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
پست الکترونیک: diglib@uswr.ac.ir , golchin@uswr.ac.ir
شماره مستقیم: 71732818
شماره داخلی: 2818
مسئول واحد ترجمان دانش
شرح وظایف مسئول واحد ترجمان دانش:
1. بررسی پیام های علمی تولید شده از نتایج طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی و ثبت پیام در پایگاه نتایج پژوهش های سلامت کشور
2. برگزاری وبینارها و کارگاه های ترجمان دانش ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی
3. نظارت بر عملکرد رابطین ترجمان دانش در دانشگاه
4. برگزاری نشست های ترجمان دانش برای برقراری ارتباط رودررو بین پژوهشگران و ذینفعان طرح های تحقیقاتی
5. معرفی طرح های منتخب ترجمان دانش برای تقدیر در جشنواره های دانشگاهی
6. تدوین راهنماها و دستور العمل هایی برای استقرار فرآیند ترجمان دانش در دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی
دکتر فاطمه حسناتی
رتبه علمی: استادیار پژوهشی
رشته تحصیلی: گفتاردرمانی
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
پست الکترونیک: Fa.hasanati@uswr.ac.ir
شماره مستقیم: 71732847
شماره داخلی: 2847
مسئول سایت مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و پایش عملیات
شرح وظایف مسئول سایت مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و پایش عملیات:
✓ ادمین سایت مدیریت اطلاع رسانی
✓ پیگیری و جمع آوری گزارشات حوزه مدیریت اطلاع رسانی
✓ انجام پایش عملیاتی حوزه مدیریت اطلاع رسانی
✓ برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب
✓ طراحی پوستر جهت برگزاری وبینارها و کارگاه ها
زهرا حلاج
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2816
مسئول مجله IRJ
شرح وظایف مسئول مجله IRJ:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی و جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
دکتر رضوانه یوسفی
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
شماره داخلی: 2826
مسئول مجله آرشیو توانبخشی
شرح وظایف مسئول مجله آرشیو توانبخشی:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی یا جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
دکتر فاطمه زارع زاده
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
شماره داخلی: 2812
مسئول مجله روانشناسی
شرح وظایف مسئول مجله روانشناسی:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی و جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
دکتر رضوانه یوسفی
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
شماره داخلی: 2826
مسئول مجله سالمندی
شرح وظایف مسئول مجله سالمندی:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی و جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
بهناز نوعی یگانه
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2827
مسئول مجله سلامت در حوادث و بلایا
شرح وظایف مسئول مجله سلامت در حوادث و بلایا:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی و جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
زهرا حلاج
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2816
مسئول مجله فصلنامه رفاه اجتماعی
شرح وظایف مسئول مجله فصلنامه رفاه اجتماعی:
✓ هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات تحریریه و اجرا نمودن مصوبات جلسه
✓ تهیه لیست و گزارش عملکرد به مسئولین مافوق
✓ پاسخگو بودن به نویسندگان
✓ برگزاری جلسات جهت تعیین داوری مقالات دریافتی
✓ بررسی اولیه مقاله شامل: ساختار و انطباق مقاله با راهنمای تنظیم مقاله، ارسال فرم تعارض منافع و روکش مقاله به نویسندگان جهت تکمیل و امضا
✓ اعلام هزینه داوری و انتشار به نویسندگان
✓ ارسال مقاله به داوران و پیگیری داوری مقالات
✓ ارسال فایل ضمیمه و توضیحات برای نویسندگان جهت اصالح مقاله و ارجاع مقاله اصلاح شده به سردبیر
✓ بررسی مقاله پس از صفحه آرایی، ویراستاری فنی و ادبی
✓ اجرا نمودن آیین نامه ها و دستورالعمل های مصوب دفتر کمسیون نشریات وزارت علوم تحت نظارت مسئولین مافوق
✓ تکمیل و بروز رسانی اطلاعات سایت
مهيندخت جوان نشان
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
شماره داخلی: 2851
مسئول مجله فیزیک درمانی
شرح وظایف مسئول مجله فیزیک درمانی:
✓ پیگیری امور مربوط به داوری مقالات (ارسال مقاله به داور ، ارسال نامه یادآوری برای داور و ارسال نامه تشكر به داور بعد از داوری مقاله)
✓ آماده سازی و ارسال نامه پذیرش مقاله (letter acceptance) برای نویسندگان و نیزآماده سازی و ارسال گواهی داوری (letter certificate Review) برای داوران
✓ بررسی تمام وضعیت های متنوع مقالات و ارائه گزارش عملكرد وضعیت مقاالت
✓ گزارش پایش عملكرد مجلات دانشگاه و گزارشهای متعدد مربوط به انتشار ، داوری ، و...
✓ آماده سازی لیست حق الزحمه داوری
✓ بررسی سایت مجله و هردو ایمیل مجله (ایمیل دانشگاهی و جی میل) بطور روزانه و نیز پاسخگویی به تماس های حضوری ، تلفنی و ایمیلی نویسندگان مقاالت به درخواستهای متفرقه شان (از نحوی پذیرش مقاله تا انتهای انتشار آن)
✓ تماس تلفنی ، ایمیلی و یا حتی حضوری با داوران مقالات ، در رابطه با تسریع داوری و یا رفع مشكلات و مواردی كه درارتباط با داوری اتفاق می افتد
رضا خوشرو
مدرک تحصیلی: کارشناسی
شماره داخلی: 2837
مسئول نظارت بر مجلات
دکتر فاطمه زارع زاده
مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی Ph.D
شماره داخلی: 2812
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: